Célkitűzések

Tudom, hogy sokkal türelmesebbnek kellene lenne magammal szemben, mégis gyakran zavarni szokott, ha valamit nem tudok megcsinálni és általában nem is nyugszom addig, amíg véghez nem viszem, amit a fejembe vettem. Miután egyébként is választanunk kell egy-egy ászanát, amelyet tökéletesíteni szeretnénk a tanfolyam elvégzésével párhuzamosan és a fejlődésünkről rendszeresen naplót vezetni, ezt a feladatot ezúttal megpróbálom “saját malomra hajtani”.

Az egyik választott ászanám a majurászana (páva póz) lótuszban és egyenes lábbal, illetve a vriscsikászana (skorpió) és kézenállás alkartámaszban (nyeremény a kommentelőnek, aki elárulja nekem az ászana szankszrit elnevezését). A majurászanát itthon nem igazán szoktam gyakorolni, elsősorban iron jóga órán próbálkozom vele, több-kevesebb sikerrel. Nem találom az egyensúlyt, legtöbbször előrebukok vagy becsúszom a két karom közé. A másodikon erősebben befeszített hasizommal lehetne segíteni, gondolom. A skorpió már elég biztosan megy falnál, azon dolgozom, hogy anélkül is menjen, az alkaros kézenállásnál pedig egyelőre 1-2 másodperc után hátradőlök, a célom az lenne, hogy körülbelül öt mély légzésig megtartsam.

A következő hetekben itt majd röviden beszámolok róla, hogy hogy haladok ezen ászanák gyakorlásával, írok a sikereimről, kudarcaimról, felismeréseimről önmagam és talán mások okulására is.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s